Post by sepadogtvepat on Mar 8, 2022 4:40:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Suspects: Mobile Detective ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Suspects: Mobile Detective IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset med mynter ▞▞▞
▞▞▞ Suspects: Mobile Detective 2022 version ▞▞▞
Jeg har virkelig gledet meg over spillet så langt, den eneste ulempen er at det er abonnementsbasert. Den første historien bør komme gratis før du bestemmer deg for et abonnement, og det bør være flere måter å spise nøkler gratis på. Ellers et veldig spennende og engasjerende spill.
slettet app nå. må betale for nye historier. foretrakk det når du hadde muligheten til å ha annonser
Det fungerer ikke......det begynner å vise deg historien, og så er alt den vil si å oppdatere historien og vil ikke gjøre noe annet...fullstendig bortkastet tid.
Det er en flott app, en strålende historielinje, men hvis du stopper spillet tar det deg 2 episoder tilbake, så må du bruke mynter du allerede har brukt for å komme tilbake til den samme delen 🤬
Så langt så bra
jeg har akkurat begynt å spille og det ser gøy ut, men får du bare en nøkkel og så må du kjøpe dem og det er alt eller kan du vente en hel dag på en nøkkel eller se en ekstra sak hvis den eneste måten er å kjøpe en uke for å få nøkler så må jeg slutte å spille...
det er ok, men jeg sitter fast på slutten og kan ikke gå videre. Jeg har lest alle meldingene og sett alle videoene og det er ingen forhåndsknapp som forteller meg hva jeg gjør
Interessante og gjennomtenkte historier. Jeg foretrekker at det er litt mer interaktivt, og det ville vært fint å ha muligheten til å tjene nøkler, muligens gjennom å se annonser.
elsket det, men kan få gratis bøker som er bedre. burde i det minste ha blitt bestefar til de opprinnelige medlemmene i stedet for tilfeldig å tvinge dem til å betale. Jeg er klar. gikk fra å elske denne appen til å hate den. ganske grådige når de definitivt kan få betalt i annonser. AVINSTALLERT. KINDLE HAR GRATIS HISTORIER! DET GJØR BIBLIOTEKET. Jeg får tekstmeldinger hele dagen, og jeg betaler allerede en månedlig avgift for dem! hater grådighet. hater unødvendige betalinger.
Dette er så trist hvor mye de ødela denne appen!! Jeg ELSKET denne appen før de endret ALT!! SÅ SIN OG VIL SLETTE!!!
Fortsetter å si at den ikke er i stand til å kontakte serveren, så du sitter fast på lasteskjermen. Jeg har fortsatt ingen anelse om hva dette spillet er
Jeg kan ikke rangere riktig fordi jeg vet hvordan jeg til og med kommer inn på spillet, det står bare 'unrd live noen andres historie' så kan noen kanskje hjelpe meg plz
er for øyeblikket i historien om de neste 3 dagene. Det har gått 3 dager siden forrige chat. Ærlig talt, jeg blir irritert fordi jeg er på den siste dagen, så stoppet det bare der. Det er varsler, men ingen oppdatering når jeg går inn i chattehistorien. De uleste chatnumrene blir heller ikke oppdatert. Jeg leste det, men det oppklarte ikke tallene. Din videre hjelp og forklaring blir satt pris på.
Jeg elsker denne appen, som har eksistert siden sist sett på nett, men å betale en vanlig månedlig abonnementsavgift virker så irrasjonell for meg siden nye historier ikke blir utgitt på regelmessig eller månedlig basis.
Suspects: Mobile Detective Macəra tvgs
Suspects: Mobile Detective Macəra tvgs
Jeg var helt besatt av dette spillet, og så sluttet det bare å fungere! Total bust!!!!
Jeg liker denne appen. Det er en morsom måte å fordrive tiden på. Du kan tjene massevis av gratis mynter ved å se videoer og se på annonsene hver dag. Jeg lagret myntene mine og kjøpte nøklene til ting i bulk.
Var en flott app og var glad for å bidra ved å kjøpe nøkler for bestemt innhold, men det nye tvungne abonnementet er latterlig priset for det som er tilgjengelig for øyeblikket. 1 historie i måneden (mesteparten av tiden, men ikke alltid) mellom 3-8 dager og buggy som faen må alltid oppdatere for patcher. Ville vurdert å betale de pengene i fremtiden hvis det var flere historier og bedre, jevnere ytelse, men det er ikke verdt det akkurat nå. Lytt til forbrukerne dine, de prøver å være konstruktive.
Likte virkelig ikke det faktum at meldingene/bildene kommer inn i sanntid. Betyr at du må vente i timevis noen ganger bare for å spille mer. Hater også at spillet LADER for å gjøre visse ting. 1 av 5, anbefaler ikke.
Det tar unna spillet når du bare kan få rundt 150 gratis mynter om dagen og en historie krever nærmere 2000 mynter for å lese alle meldingene. Du må enten betale $$ for å kjøpe mynter, pause spillet i flere dager og spare opp, eller gå glipp av viktig informasjon fra meldingene. De sier til og med at det er et abonnementsalternativ på nettstedet deres, men det finnes ikke i appen.
Jeg hadde problemer med å låse opp meldinger, det ville hevde at en ville bli låst opp på mindre enn et minutt, men ville ikke låse opp. Jeg måtte bruke alle myntene jeg hadde tjent til tross for ventedager på meldingene som skulle låses opp. Hvis dette ble løst, ville jeg vurdert høyt siden det er interessant å følge historien, og jeg liker formatet på hvordan historien avsløres.
Sluttet appen å virke etter 2 dager? Jeg mottar varsler om å si nye meldinger, men de er ikke der når jeg åpner appen? Den viser bare meldinger fra 2 dager siden som allerede er lest.
Å vente på neste melding var spennende. Det var ok
har akkurat startet Talia og callux-historien, og når jeg ser på videoene hopper de over sone pg dem og jeg kan ikke se dem, vennligst ordne det
vanedannende! jeg elsker denne appen. det er som om du lever gjennom historiene.min eneste klage er den korte gratis prøveperioden og den høye prisen etter det når vi bare får én nøkkel til å begynne med. annet enn det elsker jeg det!
Alt i alt et interessant konsept, men jeg føler at det burde være mer involvering og mindre venting. Jeg blir lei av spill som jeg må vente på.
Ikke bra. Kom ikke så langt da du må bruke så mange mynter. Det er kjedelig å vente på tekstene, det er for mye som sanntidstekster, noe som får deg til å vente timer på en anstendig kontekst. Jeg anbefaler ikke med mindre du har tonnevis med penger å blåse for å få det til å gå i en anstendig hastighet.
Jeg vet ikke hvor dette går ennå. Det er bare å lese meldinger og e-poster fra den savnede personens telefon. Og spekulere, men ingen interaksjon ennå. Gruppeprat er irriterende siden noen er foran noen bak så det vil være spoilere. Irriterende at du ikke tjener mange mynter, og du får heller ingen nøkler gratis. Hvis du ønsker å komme deg videre eller komme noen vei må du betale ekte penger for å få mer eller vente lenge på mer gratis mynt. Kan gjøres mye bedre som investeringshistorien.
Litt irriterende for øyeblikket får jeg varsler om at jeg har mottatt en melding om den. Men når jeg ser er det ingenting der..
Var flott helt til du ikke kan gå forbi del 1 av en historie uten å bli tvunget inn i abonnementet. Slettet.
Mye foretrukket å ha et gratis alternativ for å låse opp ekstra chatter. 4,99 p/v virker bratt, så nei takk.
Spillere i høyere episoder forteller hvem den skyldige er. Mynter eller chattebokser som trengs for låste telefonmeldinger, e-poster og noen tekstsamtaler. Du kan spille uten kjøp, men må se annonser for mynter. God historie, men jeg likte ikke å vente hele natten på at noen skulle sende tilbake svar som. Er du sikker, eller har sett nyhetene, eller er han med deg. Så må du vente en time til på en ny innkommende tekstmelding. På min andre dag var noen i chatten allerede på scene 7 og sa hvem som gjorde det.
Så synd at dette endret seg til et kostbart abonnementsformat. Brukte gjerne betale for nøkler til historier som jeg var engasjert i... ikke interessert i å betale et abonnement i det hele tatt. Dessuten er det et overpriset abonnement sammenlignet med andre apper/spill. Så synd at jeg virkelig likte dette i sitt gamle format.
Jeg kommer tilbake til.update, men så snart jeg startet spillet ble jeg oversvømmet med varsler og i utgangspunktet ingen instruksjoner om hva jeg skulle gjøre med dem. Det er en måte å tjene mynter på ved å se annonser, men jeg aner ennå ikke om det er nok til å faktisk låse opp noe nyttig i spillet. Jeg kommer tilbake og oppdaterer etter hvert.
hvordan får du nøkler
For vanskelig å få tak i mynter, nøkler osv. for å låse opp informasjon
Punishing: Gray Raven Acțiune gmo
Var så bra før de la ut prisrestriksjoner på alt. Så synd, men jeg kan ikke rettferdiggjøre det.
Suspects: Mobile Detective 冒險 zdgw
Venter i 3 dager så langt på FUNNET utvikleroppdateringer slik at jeg kan fullføre en historie. Virkelig skuffet over at utviklerne har forhastet et substandard produkt til markedet før det er feilfritt. Jeg har spilt noen av historiene, noen er truffet andre er savnet, men generelt sett liker jeg spillet når det fungerer. Oppdater så jeg kan få avslutning på historien min.
Bare på min første historie, men så langt så bra. Det ville vært bra om det var en måte å få flere nøkler uten å måtte kjøpe dem
Det tar lang tid å laste ughhhh😤