Post by sepadogtvepat on Mar 8, 2022 4:53:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Line Color 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Line Color 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod fler mynt ▞▞▞
▞▞▞ Line Color 3D 2022 version ▞▞▞
Bra spel om man är i väg eller sitter i bilen och inte har internet men enligt mig så där
det är ett grundläggande roligt offlinespel med utmanande nivåer och många skinn att låsa upp. inga buggar. inte för många annonser och väldigt underhållande. du vänjer dig snabbt vid kontrollerna och det är värt att prova.
Mycket trevligt men om vi slutförde nivå 1 efter det kommer tillägget nästa nästa nivå kommer också så här så jag avinstallerar den här appen
Jag älskar det här spelet väldigt mycket, men jag gav dig 3 stjärnor mindre på grund av dina annonser. Jag vill nu avinstallera den här appen, för på nivå 3 fanns det 7 annonser. Så jag hatar det här spelet. Jag ber också er alla att göra det mer presentabelt. Ok, hoppas ni alla lyssnar på mig. Hejdå..
det är en livräddare för dig. och det får mig att säga åh, slutar jag här eller åh, jag kan fortsätta, det är som att jag definitivt skulle rekommendera den här appen. så om du inte köper den kommer jag att bli besviken. den här appen är definitivt fem stjärnor för mig. för det hjälper mig att koncentrera mig. och jag är väldigt glad att det här företaget skapade den här appen eftersom jag och min syster älskar den här appen.
Det här spelet var väldigt intressant men det här spelet var väldigt enkelt jag någonsin sett i hela mitt liv, så snälla förbättra spelet så snart som möjligt så ändra spelet till lite mer hara och hårt Tack,🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
För många onödiga annonser efter varje nivå
Detta är ett väldigt trevligt spel
Detta spel är bra. Det är precis när du kommer till den sjunde nivån det förvirrar mig, det gör inte det sedan dess.
Det är ett bra spel men om du träffar något får det alltid att starta om.
"Line Color 3D" är inte det roligaste spelet någonsin men jag skulle definitivt spela spelet som en tidsdödare. Jag betygsätter "Linjefärg 3D" som: ⭐⭐⭐
Spel mycket trevligt men all time ad
ALLT FÖR MÅNGA ANNONSER. Annons efter varje enskild nivå är alldeles för mycket. Det ser ut som att det skulle kunna bli ett bra spel om du inte har något emot att spela en nivå i 10 sekunder bara för att se en 30 sekunder lång annons EFTER VARJE NIVÅ!!! Tyvärr men raderar.
Super supertråkigt jag skulle verkligen inte ha sett ett så tråkigt spel som det här det är också fullt av annonser varje gång du dör annons varje gång du vinner på ibland får du annonser bara utan anledning som att du måste titta på en annons för att öppna din kista du måste titta på en annons för att spela spelet och sedan måste du titta på en annons efter att du antingen vunnit eller förlorat
mycket glitchy......många av hindren dyker upp alls eller så blinkar de in och ut ur skärmen.......behöver grafiskt arbete
Line Color 3D Rekreacyjne ppr
Line Color 3D Diverse qfn
Spelet är bra men tea för 2 stjärnor är att annonser är efter varje sekund
Car Eats Car 3 Hill Climb Race Racing kpvz
Bra men det finns så många annonser
Alldeles för många annonser. Varje nivå, nästan varje död. 5 minuter in och jag är redan trött på annonserna.
Tja, till en början var jag väldigt exalterad över att ladda ner det här spelet, förutom att allt det har gjort sedan jag laddade ner det är fel. Varje gång jag får en ny nivå kan jag inte se något av de roterande hindren och det gör verkligen svårt för mig att klara varje nivå. Om jag var du skulle jag leta efter andra liknande spel att spela.
Jag skulle rekommendera bättre om det här spelet inte hade så många annonser som det vanligtvis har och jag önskar att det hade mycket fler teman så om du tycker att min recension var bra så följ mig på @mayanouri2012 på Instagram för att spela mitt konto
Line Color 3D Santai zqb
Line Color 3D Priložnostne sxpa
Det här är det bästa spelet jag någonsin har spelat men jag ger 4 stjärnor eftersom de visar många annonser
Det är inte ett bra eller dåligt spel men det är för lätt om det hade färre annonser så skulle jag vilja ha lite mer
Spelet är bra men annonser stör för mycket det är rätt att säga att att titta på annonser är mer än att spela spel 😒
Inget bra men verkar coolt och äckligt med annonserna behövde fler färger, behöver mer grafik om du ger den skulle försvinna minst 15 sekunder vi borde ha ett stängningsalternativ till annonsen efter spelning lägg till att svart cirkel inte spelar någon lägg till den vann inte försvinna det är riktigt äckligt och en besvikelse
Det finns för många hinder för endast lvl 1!
Det här spelet är så intressant och jag älskar att spela det här spelet att det är så avkopplande en sak jag skulle hata i det här spelet är annonser. Det är ingen anledning att hata det här spelet
Bra spel men för många annonser och samma nivåer kommer igen och igen. Det är därför jag ger 3 stjärnor
reklam
Gillar du annonser varje gång du trycker på skärmen? Då är detta spelet för dig. Flytta 2 cm i spelet och du kommer att se att du tittar ännu på annons för ett annat spel. Ärligt talat är det inte värt frustrationen. Jag förstår att annonser håller spelen gratis, men du kan inte ens få passera en fansak utan att en annons dyker upp. Inte värt det alls
Men jag vet inte om du har hört talas om detta men om du är så skulle jag vilja ha lite mer information ℹ och jag ska försöka få det att fungera på egen hand och få det till dig så snart som möjligt 🙆 om du har dags att få den till mig. Jag kan få den till mitt hus och skicka den till dig
Det finns många annonser, snälla fixa det
Älskar det här spelet det är roligt att spela i bilen utan data och du kan inte få några annonser i bilen med data från
Kul... men 5 sekunders spel; 40 sekunders annonser... kan inte rekommendera
Det är väldigt lätt först men efter är det så svårt så jag ger en stjärna i spel och grafik fem och kontroller fem
Jag gillar att linjefärga så mycket
Mycket bra spel jag någonsin sett. Inga problem med annonser. Men försök att göra färre annonser.
Jag gillar inte när annonserna kommer. Det största problemet är annonserna, blockerarna och karaktärerna. När jag vinner priser är det min prisrit, varför finns det då en annons i mitt pris? Blockerarna är för snabba en människa kan inte gå så fort i nivå 5. Jag följde dig på instagram och hade den andra bilen. Varför är pengarna då till? Jag kan inte ens köpa en viss bil. Om du inte fixade den här ägaren av Line Color 3D kommer jag inte att rekommendera det här spelet till någon och jag måste ta bort den här appen. Tack ! 😬😡😤
Det är trevligt men när jag spelar det här spelet är cirkelbanan ensidig och när jag ska korsa den vägen blev jag dödad igen. Jag bara hatar det här spelet.
det är en bra app det är precis när jag tar mig igenom ett hinder den dödar mig men jag har redan tagit mig igenom hindret
Avgift FI Fo FUm här kommer giganten av annonser. Hur som helst för många annonser efter varje nivå. Om du inte kan vänta tills annonserna är klara, installera inte den. Pls.
Det bästa spelet någonsin 👍
Det här är ett mycket bra spel men ett problem när jag nivå 4 är så problem när jag går så rund boll är rund rund och jag går så det är väldigt långsamt och min ruta är booom och jag förlorade, kolla in det här spelet snälla 👎👎👎 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎😬😬😬🤪🤪🤪🤪😤😤😤😤 annonser är också mitt problem
Det är ärligt talat mitt favoritspel, jag såg det på en annons och jag hade inget lagringsutrymme kvar eftersom jag hade typ 10 miljoner bilder så jag raderade alla förutom typ 7 bilder när jag hade lagringsutrymme gick jag till playstore så fort jag kunde för att ladda ner LINE COLOR 3D LADDA NER DET ÄR DET BÄSTA OH YEAH GÅ IN PÅ MIN YOUTUBE-KANAL AKA DJ COOK