Post by sepadogtvepat on Mar 8, 2022 4:56:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lily Diary : Dress Up Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lily Diary : Dress Up Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige tokens hack ▞▞▞
▞▞▞ Lily Diary : Dress Up Game 2022 version ▞▞▞
HET DUURDE ZOALS 7 UUR OM TE DOWNLOADEN en het is nog steeds aan het downloaden EN IK OVERDRIJF NIET. Zoals helemaal. Welp.i zal mijn recensie veranderen wanneer ik ooit echt kan spelen! OMGG HET IS NOG IN BEHANDELING IS NOG NIET BEGONNEN MET DOWNLOADEN. zodra het klaar is, zal ik mijn recensie wijzigen.
Lily Diary : Dress Up Game სხვადასხვა hfi
Ik vind het geweldig en ik kan anime maken en het zijn er zoveel en ik hou er zo veel van!!
Heel leuk spel veel kleding opties zeker een aanrader
ik vind het niet leuk
Lily Diary : Dress Up Game የተለመደ ktb
Het is echt een leuke app, hoewel het erg moeilijk is om uit de categorieën te kiezen, omdat het geen kleurenkiezer heeft voor de kleding, accs, enz. En ik had ook moeite met het mondgedeelte, omdat wat ik zocht niet beschikbaar was. Maar over het algemeen is het een goede app!
Super leuk en rustgevend, hoewel de kleding niet echt geweldig is :/
Ik hou echt van het spel, hoewel ik wou dat er een manier was om de kleur van bepaalde kledingstukken te veranderen en dat er een optie was om twee lagen sokken te hebben voor het geval ik mijn personage gekleed wilde hebben met kniekousen en visnetten of om verander de hoogte van mijn karakters. Afgezien daarvan is de game geweldig en ik heb hem aanbevolen aan mijn vrienden die er ook dol op zijn!
ga app bna
Ik vond het niet leuk..het is niet eenvoudig genoeg
Zo makkelijk spel
Deze game is verschrikkelijk, ik haat deze game, je kunt niets doen en het is zo saai
Het is een heel goed spel! Er zijn veel karakterslots en veel kleding om uit te kiezen!. Ik beoordeel het 4 sterren omdat het echt geld nodig heeft om andere dingen te kopen, zoals haren, andere kleding, sommige evenementoutfits, enz. Maar het is een heel goed spel, ik raad dit aan aan mensen die dingen voor games leuk vinden / mogen kopen.. .. het is hoe dan ook een erg goed spel!!!!
Ik heb een ster geplaatst omdat ik niet naar binnen kan gaan om te spelen
Deze game is echt goed en je hoeft geen advertenties te bekijken in tegenstelling tot sommige andere offline games, er zijn echter niet heel veel keuzes.
Dit is zo fantastisch!!! Hierdoor kan ik ontwerper worden!..😁
het is gewoon een beetje saai ik speel dit al zo lang en gebruik mijn auties account😅😅
Ik vind dit spel heel schattig en perfect voor mensen zoals ik die van verkleedspelletjes houden! Maar de reden dat ik slechts 4 sterren gaf, is dat er misschien meer opties voor mannelijke kleding zouden moeten zijn? Anders is dit spel geweldig!!!
Dit spel is gewoon geweldig jongens! Wanneer ik me verveel, was deze game de enige game die me deed spelen als ik me verveelde 🤠 omdat de game veel outfitkeuzes heeft ) dus ten zeerste aanbevolen.
Het is prima vut saai
Het is echt leuk en er zijn veel dingen om op je karakter te zetten en ik vind het geweldig, maar we kunnen er geen namen op zetten, dus 4 van de 5
Heel leuk
Video's kijken nu en ik ben nu zo veel dat ik zou moeten weten dat dit ding echt goed is en het is oke zoals altijd Ik hou van dit
dit spel is heel schattig, maar voeg alsjeblieft moslimitems toe, zoals hijab of moslimgewaden, bedankt!
Gewoon ok spellen
Het is leuk om te spelen als je je verveelt
Om google app store pls mijn probleem op te lossen bc ik heb een samsung galaxy tab 4 en ik kan niet echt apps krijgen
Het geeft je geen thuis- of schoolachtergrond.
Geweldig spel! Maar waarom kosten alle goede dingen geld? Kun je ervoor zorgen dat ik nog wat gratis krijg? Ik zag dat je meer rokken hebt toegevoegd, maar ik vind ze niet zo mooi. Ik zal, ik herhaal, mijn geld NIET uitgeven aan een aankleedspel! Kan ik ook meer dingen voor jongens maken, alsjeblieft? Als je het oplost, beoordeel ik ⭐⭐⭐⭐⭐ sterren! Bedankt!
Ik wou dat we meer items hadden. Net als de andere spellen. Zoals zeemeermin of cowboy, of danskleding. Wilt u de kledingkleuren wijzigen of heeft u de keuze om meer dan één ding uit dezelfde categorie toe te voegen. Ik denk ook dat het leuk zou zijn om twee mensen naast elkaar te kunnen kleden, zoals in Lily Story.
Het is echt leuk en goed, behalve dat er geen hijaabs zijn, voor zover ik kan zien. Voeg alsjeblieft wat toe🙂
Lily Story - App voor iPhone, iPad en iPod touch - AppWereld
Ik hou van het haar, maar weinig is een kleding👗👚👖
Lily Diary : Dress Up Game სხვადასხვა hfi
die app was goed
Ik heb de app net vandaag geïnstalleerd en ik moet zeggen dat de ontwikkelaars uitstekend werk hebben geleverd. Hulde voor hen. Hoewel, er zijn nog een paar kleine dingen die ik zou willen toevoegen aan het spel. 1. Hoogtepunten van haarkleur 2. Manipulatie van karakterhoogte 3. Afwisselende poses voor foto's (niet alleen op basis van de jassen) 4. Meer rekwisieten (vooral fantasiegerelateerd) Dat is alles voor nu (lol). Ik hoop dat deze recensie je goed vindt en ik kijk uit naar nog grotere toevoegingen aan dit geweldige spel. Dank je
Dit is eigenlijk Lily Story met veel minder opties en creativiteit. Er waren heel veel verschillende opties in Lily Story en ze hebben de meeste geschrapt. Hoewel ze een paar leuke functies hebben toegevoegd, is het niet echt de moeite waard om een hele nieuwe game voor te downloaden. Het grootste probleem dat ik heb, is het verwijderen van alle krullende / afro-achtige kapsels, ze konden tenminste verschillende huidtinten kiezen.
Ik geef deze 5-sterrenbeoordeling omdat je ten eerste elk geslacht kunt aankleden, ten tweede hebben ze eindeloze kleding in een hele reeks schattige Kpop-achtige kleding ten derde zeg je dat je geen arm aan de linkerkant wilt, maar je kunt het naar de rechterkant schakelen als je de vierde wilt, zijn de apps meestal minder dan 30 seconden vijfde, er zijn zelfs nauwelijks advertenties. Het heeft ook een aantal zwarte kapsels die ik op prijs stel, maar ik zal het op prijs stellen iets meer toe te voegen
Beste spel Ik vind dit soort spel bedankt maak meer van dit soort spellen Ik leef dit spel
ik kom niet voorbij de eerste advertentie
voeg alsjeblieft voor de liefde van God meer golvende haaropties toe. ook een afgeknipt overhemd dat geen kiel is
Deze game was eigenlijk best goed, maar telkens als ik klaar ben met het maken van karakters en ik zal de opslag opruimen, want ik heb eigenlijk volledige opslag, en toen opende ik de game en mijn nieuwe personage verdween, ik weet niet of deze game redelijk goed is maar ik vind het niet leuk sorry maar dit is irritant. 😐😐😐
Lily Diary in de App Store
Ik vind dit echt leuk dit spel is zo goed! Je kunt veel dingen doen in dit spel, je kunt ook de kleur van ogen, haar en huid veranderen, maar het zou beter zijn als je de kleur van kleding, schoenen enz. kunt veranderen. (:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅:♡:] :̲̅:̲̅:̲̅)
Zoveel gratis en geweldige functies! Een groot nadeel is echter dat je opgeslagen avatar/scènes niet kunt bewerken:<
Lily Diary : Dress Up Game Santai plzw
Mijn zus vindt het erg leuk. Maar ik niet!
Waarom download je de app niet? !!
ik vind het spel ok, maar wil je niet waarom ik 1 ster geef IK HAAT HET !!!!!!! Omdat ik niet veel tekens bcs kan maken, kan ik het niet opslaan, dus ik moet altijd opnieuw opstarten
Het is goed . Maar ik wat een nieuwe kleren om het te proberen
Ik haat dit spel omdat het verschrikkelijk is en dit niet mooi is
Het is balen dat het spel me niet laat spelen
Lily Diary : Dress Up Game Priložnostne fql
Het was in orde, denk ik. Zou je de staartjes langer of meer gezwollen kunnen maken? Mijn OC en een paar andere karakters gebruik ik wel lange of enorme staartjes. Soms zelfs beide. Als je dat doet, ben ik heel tevreden. Maar ik ben blij dat we de ogen kunnen veranderen. Maar er is een set korte krullende staartjes achter een betaalmuur, en ik geef geen geld uit aan een hele set voor één item. Ik denk dat het beter zou zijn in gevallen zoals het mijne, waar we er een advertentie voor kunnen bekijken. Aan het eind van de dag zou je nog steeds geld krijgen.
гоночная машина игра офлайн Гонки tex